¿Te atreves?

¿Te gusta escribir? ¿Leer? ¿Quieres compartir tus palabras con gente como tú? Entonces... ¿A qué esperas? Entra y descubre un rincón donde poder expresarte.

10 jun 2010

Merda

Ho he tornat a perdre. Ha sigut sense voler. Una negligència. Avui n'he tornat a perdre un. Avui me l'han robat davant dels nassos.

I cada cop que ho perdo, cada cop que em treuen alguna cosa...
Potser no crec en deu. Ni en cap divinitat. No crec que hi hagi res més enllà del que em presenten els meus ulls.
Potser sóc una supersticiosa. Crec que per perdre aquestes coses, per robar-me-les... Tot això és signe que un dia o altre marxaràs. Marxaràs i jo no hi seré dins la teva maleta gran.

Potser sóc una mentidera. Potser no sóc més que una joguina. Potser... Hi ha un mirall davant de la meva ànima i només hi veus l'esborrany del que realment sóc.

Potser avui m'han fet pensar massa. M'han fet massa mal. He hagut d'escriure massa en català. I ara... Ara? Ara tinc ganes de plorar, i ni tan sols se per què.


Mentida, això és un altra mentida. Malson rere malson les pors que més m'espanten em fan fora del camí de la felicitat quan em creia digna de ser-hi.

MERDA. MIERDA. SHIT. JODEEEEEEEEEEEEEEER. Y para colmo... Va y deja de llover.

No hay comentarios:

Publicar un comentario